BRA söndag!

Det har varit en bra söndag. Ett roddpass på förmiddagen i strålande solsken och lite blåst och ett bra gympass på eftermiddagen med flera nya rekord. Blev lite arg och besviken att några snorungar hade kraschat rutan till presonalrummet dock. Så himla onödigt! Synd att inte Roger satt och kuckelurade i personalrummet då så han kunde skrämt livet av ungarna! De kan iförsig varit lika gamla som mig men med hälften så lite vett innanför pannbenet :)

Har pratat med Michaela idag också. Min underbara klubbkompis som blev sjuk i lördagsmorse lagom till första tävlingen, stackars henne! Men som jag sa till henne, det är bättre att hon är sjuk nu än inför ett stort mästerskap! På SM har ingen tid att vara sjuk för då ska vi ta flera SM guld och visa att vi är bättre än Djurgården som bara tog silver igår, haha! Snart kommer alla tjejerna hit, Ilona, Michaela och Kim så vi kan köra ihop oss inför SM. Ser fram emot att träffa alla och testa besättningen. Innan dess har vi loppisen på klubben som är nästa helg. Det händer verkligen saker varje helg nu, inte lätt att boka in en dejt med mig inte..

Tyckte jag hörde att mamma hade gjort smoothie, ska gå ut i köket och titta! :)

Kommentarer
Postat av: kim

Jo jag har bokat dejt med dig!:)

2010-04-25 @ 20:52:50
URL: http://dkim.devote.se
Postat av: Cissi

Ja men du är ju lite speciell också :) Och vi bokade in den för ett bra tag sedan också!

2010-04-25 @ 22:03:53
URL: http://cissivelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0