Sunday, again

Då är helgen snart slut. Alltid ska en helg eller en vila gå så fort. Inte för att jag brukar vila på helgerna men
ändå. Vad har hänt i helgen då?

I fredags fick jag min 20 års present av Emma. Det var en hemlighet så jag visste inte vad som skulle ske. Vi åkte in till stan kl 18 och började med ett besök på nivå. Det blev en drink och lite snack sedan gick vi till koncerthuset där det bjöds på Big Comedy. 1 ½ timme med massa roliga stand up komiker, helt klart kul! Jag och Emma blev lite träffade när Henrik Schyffert pratade om hur folk såg ut på 70-talet och beskrev en dam på följande sätt. De var riktigt fula med axelvaddar, de såg ut som rugbyspelande flygvärdinnor och så hade de högklackat som de inte kunde gå i. De såg ut som kanottjejerna som ska hämta pris på idrottsgalan! HAHAHA! Så illa är det väl ändå inte! Jag och Emma kan i alla fal gå i högklackat! :)

I lördags var jag först på klubben och paddlade sedan hem för att plugga teori och övningsköra en liten stund. Därefter åkte jag hem till Emma för att locka hennes hår, hon skulle nämligen gå på bal. Sedan traskade jag vidare till mormor och morfar för att gå på släktmiddag, det blev en premiärgrillning utomhus!

Idag var jag på klubben på förmiddagen igen för att ta hand om barnen och ungdomarna på träningen. Idag var det ganska mycket folk där så det var kul. Tråkigt bara att det ska blåsa så.

Vidare hem för att plugga teori och göra testen på datorn. Misslyckades med repetitionen för tredje gången, den är verkligen inte rolig. Men nu är jag snart klar med fjärde försöket och det känns som jag klarar den nu. Hoppas verkligen det, annars blir jag tokig! I mellan mina test var jag ute och körde en längre tur med mamma och det gick riktigt bra idag, skönt det i alla fall. Det gäller och ligga i nu eftersom det snart närmar sig uppkörningen och uppskrivningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0