Skärtorsdagen

Påsken är här, mysigt tycker jag och det känns ännu bättre när det är soligt och härligt ute. Idag var jag och Kim ute och paddlade igen. Det gick riktigt bra. Bättre flyt igen och pappa tyckte det såg ut som vi inte hade gjort annat än att paddla. Det var ju kul att höra eftersom ingen av oss har paddlat på nästan ett halvår! Vintern har varit lång och vi har tränat mycket annat istället. Det gör ändå att man blir mer sugen på att komma ut på havet. Jag har väl inte varit jättesugen på att paddla men idag var det verkligen underbart. Känns inte lika lockande att köra K1 men jag är laddad för att köra K2 & K4!

Åkte hem och åt lunch och vilade lite efter passet. Kim packade sina saker sedan var det dags för henne att ta tåget tillbaka till Göteborg. Tänk att hon redan har varit här i en vecka. Tiden går verkligen fort när hon är här. Men vi syns ju om en vecka igen. För då är det KanotSyd läger i Skåne. Efter att hon hade åkt hem så åkte jag till Loket för att agera tränare. Det blev löpning 7x3 min hårt utomhus för mig, Hampus och Philip idag! Trots att jag kände mig rätt seg och trött innan passet så gick det bra.

Imorgon är det fredag och jag ska ha vilodag! Det ser jag verkligen fram emot efter en hård vecka med 10 timmars träning än så länge. Så imorgon ska jag passa på att träffa Emelie, Hanna och Rebecca. Det ska bli mycket trevligt! Det är verkligen illa att jag inte har träffat Hanna eller Rebecca sen studenten! Men imorgon ska det bli av :)

Glad Påsk allihopa!






Bilder från dagens pass i Karlskrona


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0