LURAD!

Igårkväll på lägret var jag pigg och sprallig och sugen på att hitta på hyss. Jag och Kim låg i sängen och bestämde oss för att busringa till Joel Bolin. Kim spelade en blond och snygg tjej vid namnet Josefin som lät helt efterbliven och pratade någon halvdan ful skånska.
Ungefär så här lät samtalet.

- Hej Joel, det är Josefin, kommer du ihåg mig? Vi träffades på statt för ett tag sedan och du frågade om jag fick följa med dig hem.. så jag undrar om du ska ut ikväll? Du ska väl till statt eller ska du till de där nya, Harrys?
- Ehh nej jag ligger o sover.
- Jaha vad tråkigt, jag ville ju bara säga att jag ville följa med dig hem och träffas och ha lite mysigt. Du kommer väl ihåg mig?
- Ja nu när du säger det så.
- Tänkte bara säga att jag vill följa med dig hem, för jag är blond och snygg. Och alla killar vill väl ha en snygg blondin?
- Hehe ja

Samtalet avslutade och Kim ringde tillbaka lite senare.

- Hej det är jag igen, Josefin. Jag är inne i stan nu, kan du inte komma ut?
- Nej jag orkar inte.
- Okej, men då kommer jag hem till dig? :)
- Ehh okej... kommer du ensam?
- Jadå
- Du är inte allergisk mot katter va?
- Nej för tusan
- Då får du hälla upp champagne när jag kommer
- Jag har bara en öl som du kan få
- Okej. Då blir det party ikväll... och du vet väl att alla ser vi lika dana ut i mörkret! Men hur hittar jag till dig?
- Haha, jag bor på Vallgatan 9 och koden är....
- Okej men dit ska jag nog hitta, inga problem, jag ringer tillbaka om 2-3 minuter när jag är där..

Ringer igen.

- Heeej, nu är jag påväg. Men har bara en fråga. Är du välutrustad?
- Vilken fråga. Måste jag säga ja eller nej?

Efter en stund fick jag luren som höll på att dö av skratt och sa, Joel fan vad dum du är med min vanliga röst. Det blev tyst en stund så hörde man bara, KUL! Ja ganska :) Bästa buset någonsin, det får vi göra om Kim!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hahahahahaaaa

2010-04-12 @ 03:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0