Radiopratare

Dagen började med ett besök på SR Blekinge. Jag var med i sportpanelen och pratade om mig och min kanot och roddsatsning. Ni kan få lyssna själva - http://sverigesradio.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=2318877&BroadcastDate=&IsBlock (ungefärliga tider ni ska lyssna på är 0835-1320, 1625-2110 och 2420-2715)

Sedan fortsatte jag iväg till gymmet för att styrkepass och det gick rätt bra. Nytt rekord på frivändningar i alla fall! Jag fixade lite lunch och sedan hade jag samtal med Mari om min kost och träning. Så nu ska hon hjälpa mig att få mig i ännu bättre form och få mig riktigt fit! Både hon och jag tycker det ska bli kul, det är intressant med kost och träning och det är inte helt lätt att hitta balansen.

Jag forstatte iväg för att köra spinning på marinen i vanlig ordning. Sedan var jag tränare för Philip och Oliwer i gymmet. Hem och äta och fortsätta att plugga körkortsteori och äntligen klarare jag repetitionsprovet! Riktigt skönt att ha det fixat. Gäller att jag inte misslyckas på slutprovet för då kommer jag tillbaka till repetitionsprovet och det vill jag hellst inte göra om så många fler gånger. I försig så lär jag mig mer ju fler gånger jag gör dem och det är ju inte nu det gäller på riktigt.. men snart! :)

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0