Lördag

Idag har det varit full aktivitet ute på klubben. Nästa helg har vi vår årliga loppmarknad och det är mycket som skall fixas inför den. Vi har satt upp fem stora tält och burit ut massor med grejer. Det tar verkligen tid att få ordning på allt så jag hann inte med att träna på förmiddagen. Men på eftermiddagen blev det kanotpolo i Rödeby simhall. Imorgon måste jag hinna träna ordentligt, två pass hade jag tänkt att få till. Sedan skulle jag behöva öva lite på bilkörningen och teorin också. Lika bra att sova nu för jag är trött och det kommer vara en intensiv dag imorgon också.

Alla loppisglada, kom till Kajakklubben Eskimå nästa helg och handla! Vi har öppet lördag och söndag mellan 11-16.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0