Inte så långt borta!

Godkväll allesammans!
Hoppas ni har haft en bra dag, för det har jag. Det är väl onödingt att klaga i alla fall. På morgonen var jag inne på körskolan för att köra. Det gick väl sådär idag. Mycket att tänka på när det är stadskörning och man kör med en superpetig lärare. Klart det är bra att vara petig men ibland känns det överdrivet men det är väl bara göra som de säger så man får körkortet. Nu är det inte så långt borta i alla fall och det känns skönt. Jag har bokat in allt jag har kvar, det är iförsig en hel del men det känns skönt att ha ett mål. Så nu är det bara tuta och köra fram tills dess. Höll på att krocka idag, det var inte långt borta från att jag klippte bilen, upps! :) Tur man har en körskolelärare som kan bromsa ibland! Jaja, det är sånt som händer, nu har det hänt och det ska inte hända mer.

Efter jag hade kört och planerat min farmtid till ett körkort så gick jag till gymmet. Först gjorde jag en BIA-mätning när man mäter fett, muskler och vatten och sånt. Jag ska nämligen få lite hjälp av Mari med kosten så jag kan gå ner några kilo i vikt för just nu har jag stannat. Det är inte lätt de där! Men med experthjälp så hoppas jag det går bättre. Får väl se vad hon säger när hon har kollat på det och på min kostdagbok.

Körde ett grymt bra gympass idag med mycket ben. Jag tycker verkligen det är kul att köra knäböj nu. Det känns redan i benen och då känns det bra. På eftermiddagen blev det core och lite kondotion på cykel/löpband.

Något annat som inte är långt borta är SOMMAREN! Det blir varmare och varme och det är ljust riktigt länge nu. Jag blir så glad när solen skiner och det är varmt!

Jag vill ha jordgubbar nu! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha, minns när du fick utskällning av min tränare under ett benpass. Ojoj vad trött du var då. Träningsvärken kom på en gång sa du då. Tänk vad lite envishet kan göra för resultaten. :)

Vem kunde tro att du skulle tycka det var så kul att träna ben bara 1½ år senare.....

Bara fortsätta med träningen nu när du verkar ha sånt flyt :)

2010-04-14 @ 16:05:37
Postat av: Cissi

Ja det minns jag! Då älskade jag inte ben direkt! Förut älskade jag armar och hatade ben men nu är det tvärt om ;) Ja min envishet är nog oftast bra!

2010-04-14 @ 19:31:28
URL: http://cissivelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0