Full koncentration!

I morse körde jag en dubbellektion på körskolan. Det gick rätt bra men det var lite jobbigt att koncentrera sig till 100 procent i 80min och göra precis som körskolelärarna vill. Jag var tvungen att byta lärare och bil halvtid också. När det var gjort gick jag ut till klubben för att köra ett pass i roddmaskinen. Lagom tills jag skulle sticka ut så kom det lite regn men jag tycker det är rätt skönt att träna i lätt regn och lite blåst om det är hyfsat vramt och det var det. Mycket teknik att tänka på under passet. Full koncentration på balans, åror och händer hit och dit i hela 90 min. Det gick mycket bra tillslut, fast sista biten var min häck riktigt öm.

När jag kom tillbaka från passet blev det lite varmare igen och jag kunde sitta ute i solen och äta lunch och njuta av värmen en stund. Gud vad härligt att bara kunna ha linne utomhus! Jag gick till gymmet efter ett tag och körde lite styrketräning. Det kändes mycket bra till en början, sen försvann kraften eller så kanske det var koncentrationen som inte var helt med! Det gäller att koncentera sig på det man gör för att lyckas och jag lyckades nyligen med det sista fasprovet på teoritesterna. UNDERBAR DAG!


Kommentarer
Postat av: Anders

Trodde du rodde i roddbåten idag.......

2010-04-27 @ 21:20:54
Postat av: Anonym

Ja det gjorde jag, var väl för trött när jag skrev :) haha!

2010-04-28 @ 20:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0