Från underbar vårvärme till regn och rusk

Påsken har varit bra och det har varit fint väder också. Tills idag då det var mindre vamt och skönt. Men jag var ändå ute och paddlade på förmiddagen. Att köra ett syrapass bestående av 5 st 300m lopp är väl inte så normalt att göra som fjärde passet i kanoten i år. Kroppen är inte ens van att sitta i kanoten och då ska jag utsätta kroppen för sån smärta som det blir när man kör 300m lopp. Kroppen sa helt klart ifrån, men det gick inte så dåligt som jag trodde att det skulle. Efter passet var jag trött och frös, så nu har jag sovit lite och jag har börjat få upp värmen också. Ska iväg om ett tag och grilla med kanotvännerna, tur att Ola har en inne-grill för idag ser inte vädret ljust ut. Det ska bli gott i alla fall men jag måste bli lite piggare fram tills dess. En kopp kaffe kanske räddar min dag? Körkortsteori boken gör mig inte så mycket piggare i alla fall, det märke jag nyss. Måste ändå läsa i den.

Ha en forsatt trevlig Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0