Superstars

Onsdag och det var ännu en tuff träningsdag. Spinning/core på förmiddagen och idag lyckades jag få med mig pappa också, kul! Jag trodde han skulle dö ibland men han överlevde och sitter fortfarande levade i soffan nu. Sen var det spinning igen med brandmännen på eftermiddagen och efter det ett kort startpass i kanoten. Jag var väldigt trött under paddlingen så det gick sådär.

I helgen har vi sista tävlingen så nu blir det lite lugnare med träningen. Tänkte ta en välförtjänd sovmorgon imorgon efter 8 körda pass hittills i veckan.

Nu ska jag forstätta kolla på Superstars. Ett nytt program på trean där gamla idrottare tävlar mot varandra. Så om du gillar idrott så är det ett program för dig.


Kommentarer
Postat av: Josefine S

SV: Men tack så mycket :) Jo han uppskattade hjärtat med. Jo jag hoppas det kommer gå bra, tack för komplimangerna :) fin blogg du hade btw. kram

2009-09-17 @ 09:30:59
URL: http://sarajosefineschill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0