Sammanfattning av min säsong

Tänkte passa på att sammanfatta kanotsäsongen. Jag har inte kört så många tävlingar som jag brukar men det har gått bättre än vad jag har räknat med.

- Tävling i Öreklljunga 23 maj
Det var min första kanottävling. Jag hade inte planerat att åka dit men så blev det och det var riktigt kul. Då jag kom 5:a på 500m och slog flera duktiga tjejer.

- Kanot SM i Fagvervik
Ja då var det dags för den underbara SM veckan igen. Ett fullspäckat schema med härlig stämning och kanon väder. Det blev medaljregn över Eskimå. Jag var med och tog 8 medaljer av våra 24 medaljer.

- K2 mix i Bengtsfors
Körde K2 med brosan och kom 2:a, ett mycket bra lopp!

- NM i Silkeborg
Ja eftersom jag hade kört bra i Örkelljunga och i Fagervik så blev jag uttagen till U1 landslaget och fick köra NM. Det blev K2 tillsammans med Kim och det gick väldigt bra. Vi passar så himla bra ihop, vi har kul tillsammans och kommer bra överrens. Det resulterade till 2 NM brons! Jag vill köra mer K2 med Kim!!

- Maraton SM
Detta var också en spontant äventyr. Ilona ville köra K2 och ringde och frågade mig. Så jag åkte upp till Vaxholm och det blev ett äventyr jag aldrig kommer glömma. Det blåste storm och vi lyckades välta 3 gånger, men det blev ändå ett silver.

- K2 mix i Varberg
Körde K2 med brorsan igen, men det gick inte alls lika bra som sist. Man tjänar inte att ta någons våg på ett 200m lopp ; )

- Höstregatta
Det var skönt att avsluta säsongen nu. Det blev en avslutning där jag kom 1:a och 2:a i B finalerna och 4:a tillsammans med Pelle i K2 mix.



Härliga bilder - härliga minnen


Kommentarer
Postat av: Kim

mer K2 med dig med bruden:)

2009-09-21 @ 21:59:18
Postat av: Anonym

Ja jag vill verkligen det, du får byta klubb :D Så kan vi åka till Australien på träningsläger sen med!! ; ) Vi hade varit grymma! Värsta K2an och K4an hade vi haft med dig!

2009-09-22 @ 22:38:28
URL: http://cissivelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0