Saknar Eliten

Idag hade jag en ny skolklass som var ute och paddlade på klubben och det gick bra. Det var ju Pärras (Pär Johanssons) klass så han har väl pli på dom! Efter det åkte jag till gymmet så fort jag kunde, Ola och gänget var ju där och hade elitidrott. Men jag kom i slutet av lektionen så jag hann bara prata lite grann och värma upp under tiden de körde sina sista indervaller sedan gymmade jag själv. Trodde ju att jag skulle bli förkyld men det kändes bättre under dagen. Hade lite ont när jag vaknade men sen släppte det så jag körde ett pass men det är nått i kroppen känns det som.

I forsättningen hoppas jag att jag kan vara med på hela tisdags lektionen på gymmet för jag saknar Ola och jag saknar eliten. Hela eliten kommer aldrig träna tillsammans men det kan nog bli ganska bra pass ändå. Så slipper jag köra själv. Ska nog ha några spinningpass för gänget också!

Nu har jag precis övningskört. Man hittar allid nya fina ställen och hus när man är ute och kör på okända vägar. Det gick bra och var roligt.

Idag har idol börjat och jag tänkte kolla nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0