Pain is temporary - Glory is forever

Jag är helt slut efter dagen. Fick hoppa in och köra ett extra spinningpass på kvällen. Så först var det 60min spinning på marinen kl 15 och därefter 55min på gymmet för allmänheten kl 17.30. Jag var så trött och trodde jag skulle spy nästan men det var bara att bita ihop och peppa de andra och älska syran!

Det var gott med mat sen kan jag säga och det är väldigt skönt att ligga i sängen nu :) Skulle kunna somna snart, men jag får väl vänta lite.

Hade velat ha sovmorgon imon, men då är det en ny klass som ska ut och paddla. Sen är det planerat att jag ska köra spinning igen för att en person är sjuk plus att jag ska paddla också. Kan hända att jag tränar med galären på förmiddagen också, om jag är pigg.

Som Gustaf skrev på facebook. Jag mår dåligt av att höra hur mycket du hinner träna. Det gäller att prioitera och planera. Sen är det ju utmärkt att få betalt av att själv träna : ) I like!

Vi hörs mer en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaaaag saknar dig till tusen!!!

2009-09-14 @ 22:06:49
Postat av: Anonym

Jag saknar dig också!! ;(

Vill träffas och mysa och ha kul!

Men du finns i mitt hjärta och jag tänker på dig varje dag <3 Pusspusspuss

2009-09-15 @ 07:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0