Hösten är här

Höstterminen har satt igång och igår var det en tuff dag som instruktör, men jag överlevde trots allt. Det var spinning/core på förmiddagen för marinen och spinning för brandmännen på eftermiddagen och direkt ut till klubben för ett paddelpass. Jag deckade i sängen direkt efter middagen hemma. Med andra ord somnade jag med kläderna och allt typ halv 8 och sov typ 13 timmar! Mycket skönt, men jag vill inte påstå att jag var så pigg och glad när jag vaknade.

Det har regnat nästan regnat konstant sen i förmiddags här hemma. Vädret påverkar verkligen oss svenskar, både i positiv och negativ grad. Regn är det kanske inte så många som uppskattar och blir glada av. Trots regnet åkte jag till klubben på förmiddagen för det var en skolklass som skulle paddla idag men när jag var där fick jag reda på att de ställt in det pga vädret. Då blev jag sur och deprimerad men min snälla pappa hämtade mig och skjutsade hem mig. Jag sov och tog det väldigt lugnt, kände mig inte helt bra idag trots all nattsömn.

Jag hoppas på sol och en bättre dag imorgon!


Förresten om du är sugen på att börja träna eller byta gym? Kom till lok & motion och träna imorgon eller i helgen, vi har öppet hus veckan ut! Vi har allt du behöver. http://www.lokomotion.se/ 

 

Regnet det bara öser ner


Kommentarer
Postat av: Möll

Regnet är mysigt! :)

2009-09-03 @ 22:05:38
Postat av: Cissi

Ja om man är inne och myser! :)

2009-09-04 @ 11:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0