Girls just wanna have fun

Jag är så glad att det är lite tjejer som verkar intresserade av att fortsätta med paddlingen. Nu är det fler tjejer än killar i nybörjaregruppen. Det är minst fyra tjejer som har intresset och har varit på de senaste träningarna. Jag hoppas på att vi blir ett gäng på tjejpaddlingen den 26 september. Då ska vi paddla och ha kul tillsammans! Det behövs fler tjejer till klubben och till svensk kanot. Så jag hoppas bara de stannar kvar - då skulle jag vara nöjd och glad.

Jag skulle även vilja ha en tjock bok där det fanns fullt med förslag på lekar till barn och ungdomar. Någon som vet om det finns en sån? Eller har lite tips på lekar och saker man kan köra med dessa på träningarna? Mest på vattnet men även på land. De är ungefär mellan 10-14 år gamla.

Såg förresten Wallander "tjuven" idag och den var inte lika bra som jag hade förväntat mig. Kanske hade jag för höga förväntningar. Hoppas på att nästa blir bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0