Förkyldning på gång?

Idag har jag varit på klubben större delen av dagen och paddlat med ett gäng elever. Sedan cyklade jag in till marinen för att köra spinningpass. Det var ganska jobbigt eftersom jag hade enorm träningsvärk från lördagens gympass. Men det var ändå skönt att få lite cirkulation i benen. Men jag var trött efteråt och ännu mer efter jag hade ätit middag hemma. Somnade en stund och när jag vaknade hade jag lite ont i halsen. Det måste varit mamma som har smittat mig. Hon har nämligen varit hemma hela dagen för att hon har ont i haslen. Tänk om det är svininfluensan? Äsch tror inte det är så farligt som alla snackar om. Men jag vill inte bli sjuk och ha ont i halsen. Så jag gör allt för att det ska vara borta tills imorgon. Ätit vitaminer, enchinaguard (eller hur det stavas), vitlökstabletter och nyss drack jag 1 cl 80% rom bara för att döda alla bakterier. Det var riktigt stark och äckligt, men känns lite bättre för tillfället : )

Hoppas det inte känns imorgon när jag vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0