AJAJAJ!

Jag tror jag har cyklat för mycket för jag har fått skrav mellan benen. Inte kul! Särskilt inte när man ska hålla ett pass till ikväll och två imorgon. Pain säger jag bara. Fast det är väl bara att bita ihop och hoppas det går hyffsat bra.

Ska snart ta bussen in till stan och träna igen. Blir ett 30min spninningpass och därefter paddling. Tidigare idag körde jag 40/20 intervaller på spinningcykel. Då jobbar man allt vad man kan i 40 sek och lungt i 20 sek. Detta gjorde vi 6 gånger i rad sedan lite längre vila därefter körde vi samma sak igen. Körde det tillsammans med gänget från Galären. Det var trevligt att få lite sällskap, men det var inte som på den gamla goda tiden med eliten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0