Vad ska hon heta?

Jag är inte gravid om ni tror det, haha ; ) Men jag har skaffat mig en alldeles egen roddbåt nu. Jag och Krister var uppe i Jönköping och hämtade igår. Den var superfin och superbra! Tyvärr har jag inget kort på den ännu, men ni ska få se. 

Som ni kanske vet brukar alla båtar få ett namn, har ni några förslag på vad hon ska heta? :) Jag har redan fårt lite förslag men har inte nappat på något ännu.  

Nu måste jag fortsätta äta upp frukosten för sedan måste jag ta bussen in till stan för att köra mina två spinningpass. Hoppas det kommer mycket folk idag, det är roligare då.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: kent nina emilia alicia alexander

hej cissi vi tycker din båt ska heta TEQUILA RACE

2009-10-22 @ 07:21:10
Postat av: Cissi

Det ligger högt på listan nu familjen Müllner! :) Tack för ett bra förslag! :D

2009-10-22 @ 08:55:50
URL: http://cissivelin.blogg.se/
Postat av: Michaela

Alltså eftersom att du i ditt senaste inlägg skrev "min pärla som inte har något namn ännu" så tycker jag att hon ska heta Pärla. Inte pärlan utan Pärla (: Puss <3

2009-10-24 @ 14:10:35
Postat av: Cissi

Ja det kan nog vara ganska passande för Margareta betyder pärla :) Och det heter ju nästan jag! ;) Puss

2009-10-25 @ 08:41:11
Postat av: Michaela

Jaaaa....PÄRLA ska det va!

Vi kommer på torsdag kväll till er men måste åke redan lördag kväll (: fast vi åker typ vid 8 så vi hinner träna ordentligt :) Puss

2009-10-25 @ 13:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0