Städa städa varje fredag.

Jag är fortfarande lite förkyld, men det är inte så farligt längre. Jag vilade ändå igår och idag för att bli helt bra för jag vill gärna träna i helgen. Skulle kännas bra om jag hann med nått roddpass och gympass. Det är så tråkigt att vara förkyld och inte kunna träna. Jag börjar klättra på väggarna för att jag blir så rastlös av att vara hemma och inte göra någon ting. Men idag har jag varit duktig och städat och rensat i lådor på mitt rum. Hade hoppats på att jag och mamma skulle ta en sväng till stan nu men vi får se om hon orkar.

Det känns rätt skönt att det är fredag i alla fall. För då är det fredagsmyyys! God middag och idol ser jag fram emot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0