Jag vill bjuda mina vänner på fika

Jag har så fina vänner som skickar fina sms och ställer upp för mig! Denna veckan har jag fått två berörande söta sms från två underbara tjejer! Jag älskar er - Michaela och Emelie! Önskar att ni bodde ännu närmre mig så jag kunde mysa tillsammans med er, en kopp te och en bit kladdkaka. Vill även tacka Hampus som gjorde mig en tjänst nyligen, du är en bra vän.




Efter att ha lagat massa mat idag blev det kladdkaksbak också
Det var riktigt längesedan sist

Kladdkaka med grädde och en kopp te en söndagkväll är inte fel ;)


Kommentarer
Postat av: Göran

Du jag blir sugen, ser jättegott ut. Men jag föredrar nog en kopp kaffe till kladdkakan, inte för att jag inte tycker om te. Tycker bara att kaffet ger en extra fyllning till kladdkakan, men det beror nog på att jag är att kakmonster hihi.



Ha en underbar dag,



/Göran

2009-10-28 @ 11:32:27
Postat av: Anna

Ja du Cissi, kladdkaka var inte igår man bakade. Så det ser helt klart frestande ut. Synd bara att man är ensam större delen av tiden, farligt att äta allt själv haha. Jag bakar mer än gärna men då får nog någon annan offra sig och hjälpa till med ätandet. Vi kanske skulle starta restaurang ;) Du lagar ju kanongod mat och jag bakar :)Tror du vi får några gäster??

2009-10-28 @ 15:24:36
Postat av: Anonym

Jag håller nog med om att kaffe kan vara godare till, men jag ville inte dricka kaffe så sent på kvällen så det blev te :) Men annars är jag faktiskt vuxen ibland och dricker kaffe ;)



Ja det skulle vara kul att ha en resturang. Som sagt är jag bättre på att laga mat och du är bra på att baka så det blir en perfekt kombination. Det hade nog kryllat av gäster :) Om inte annat hade Göran varit där ;)

2009-10-28 @ 22:44:10
URL: http://cissivelin.blogg.se/
Postat av: Anna

ja i det fallet är du mer vuxen än jag är Cissi. Jag blir nog aldrig vuxen när det kommer till kaffe för det är inte gott. Men jag får väl se till att bli vuxen i alla andra fall...

2009-10-28 @ 22:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0