Jag har alltid höstlov

Denna veckan har alla skolor höstlov men jag har ju alltid lov :) Fast jag har mycket att göra ändå och jag jobbar ju lite också. Men det är skönt att inte gå i skolan i även om man saknar vissa saker ibland.

Igår var jag med min kusin Emilia hela dagen. Vi hade supermysigt! Vi var ute i höstvädet och tog fina bilder, vi kollade på film (se upp för dårarna), gick på stan och fikade!

Idag har jag bara tränat massor och skickat en massa mail känns det som. Först hade jag spinning/core på marinen sen hängde jag på Waynes ett antal timmar, åt lunch och skickade ut mail till en massa företag för vår sponsor sökning. Du kanske har något förslag på företag som skulle vilja sponsra mig och resten av Eskimås elit? Efter det blev det spinning igen, med brandmännen och det var kul. Sedan ett bra gympass. Så nu är jag ganska trött och tänkte sova. För imorgon ska jag upp tidigt. Tänkte var hurtig och ro kl. 8.00 och efter det ska vi ha ungdomsläger på klubben hela dagen och halva fredagen. 

Här kommer en av de fina höstbilderna på mig. Ska lägga upp fler senare, men jag orkar inte nu. 

Godnatt!  







Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att lägret för ungdomarna blir lika lyckat som tjejpaddlingen vi hade tidigare i höstas. De är tuffa, våra nybörjare som glatt ger sig ut på vattnet i höstkylan. Det blir garanterat riktiga Eskimåer av dem :D

2009-10-29 @ 09:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0