Godisparty

Nu har jag tid att berätta lite mer om dagarna i Malmö. Jag och Emma tåg ett tidigt tåg ner dit på fredagen för att hinna gå runt i massa affärer. Till vår besvikelse så hittade vi inte så mycket som vi trodde men det var ju bra för plånboken ; ) Det blev i alla fall en kortärmad stickad tröja för min del. På kvällen blev det middag, pyssel och idol.

Under lördagen sprang vi genom stan hit och dit för att hitta allt vi skulle ha till Michelas fest. Vi belv alldeles svettiga. Kan säga att de kollade på oss när vi köpte 8 kilo godis. En dam sa till Michaela, du är en riktigt godisgris! Haha hon hade ju verkligen träffat rätt men hon skulle ju inte ha allt själv. Vi gick hem och pysslade och fixade klart allt innan det var dags.

Det var en mysig blandning av folk som var där och kvällen blev hur bra som hellst. Det är svårt att återberätta en kväll lika bra som den var eftersom det hände så mycket. Det finns mest minnen och bilder i mitt huvud. Jag säger bara:

Pizzahuset var det bästa dansstället
Men jag har bara fått mascara i ögat
Jag har vaknat i fel rum, vart är jag?
Men vi tycker om att spela kort nakna, det är så fritt
Tack snälla tanten för taxi-pengen 
Vissa gillade Kims läppglans andra inte

Ja det var nog allt för mig, bilder finns på fejjan!

Tack för en trevlig helg i Malmö!




Kommentarer
Postat av: Kim

haha, jag fattade inte alla citaten:P var de något jag missat..? haha..

sjukt värd kväll:)

2009-10-06 @ 10:55:58
URL: http://dkim.devote.se
Postat av: Cissi

vad var det du inte fattade klimpen? ;)

2009-10-06 @ 13:15:15
URL: http://cissivelin.blogg.se/
Postat av: Kim

jag fattade inte de med fel rum:P

2009-10-11 @ 22:44:26
URL: http://dkim.devote.se
Postat av: Anonym

Det var ju en knäpp, full kille som hade vinglat in i mitt och Emmas rum och sovit där på golvet. Sedan hade han vaknat och försökt komma upp och sova hos oss men vi hade sparkat ner honom och sagt åt honom att gå UT! efter mycket om och men gick han ut och fick sova i soffan i tv rummet. När Michela gick upp sa hon, vad fan gör han här? han var inte här kl. halv 7. Jo i vårt rum. Så väckte hon honom direkt och bad honom gå. det färsta han sa då var, jag är i fel rum, vart är jag :P Han hade noll koll, men han var ju inte i sitt hem iaf :P

2009-10-12 @ 10:19:02
URL: http://cissivelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0