En mycket bra söndag

Oj vilken dag! En helt klart aktiv dag för min det. Det blev ett roddpass kl. 8.30 (70min distans) därefter var jag kanottränare och sedan blev det thailunch med kanotvännerna. Det var väldigt kul att det var så många barn på träningen idag, 11 st närmre bestämt. Efter resturang besöket åkte jag hem en liten stund sedan åkte jag in till gymmet för att träna igen. Där blev det 30min spinning och 30min core. Sedan var jag ganska nöjd för dagen och det var mycket gott med middag efter det. Det känns som jag kommer somna tidigt ikväll, ska ju trots allt vara på gymmet och träna kl 8 imorgon bitti. Tänkte lägga mig på spikmattan och svimma in nu.

Några har frågat mig och bilder när jag ror. Pappa tog lite bilder idag under passet som ni kan få ta del av. Tänkte lagt upp en film men jag orkar inte fixa med det nu, kanske blir en annan gång :)








Morgonpass i roddbåten är underbart

Sista gången i denna båten för på tisdag ska vi hämta min nya i Jönköping :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0