En händelserik vecka

Måndag - tisdag var jag i Jönköping och rodde hos Johan och på tisdag eftermiddag körde jag spinning

Onsdag var den vanliga spinningdagen med två pass och sedan paddling på det och därefter fika med Emma och Pelle

Torsdag tränade jag på morgonen, hade en skolklass, tränade igen och hade träningen för ungdomarna sen var jag tvungen att packa och fix inför helgen

Fredag - Söndag åkte vi till Malmö för att hälsa på Ilona och Michaela och fira hennes 18 årsdag med godis fest

Jag skrev om rodden tidigare i veckan men det inlägget sket sig för min dator hängde sig så då orkade jag inte skriva om det och jag orkar inte just nu heller. Men jag lovar att skriva mer om veckan och helgen vid ett senare tillfälle men just nu orkar jag inte skriva några uppsatser men veckan har varit mycket bra!

Hoppas ni också har haft en bra vecka!

Tack för helgen snyggmichaela :) Det var underbart att träffa dig & Ilona!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0