Dagens träning

Äntligen kände jag mig tillräckligt frisk för att träna men jag var inte så sugen på att paddla så det blev ett pass på gymmet istället. 15 min uppvärming på roddmaskinen och sedan ett tufft benpass i gymmet tillsammans med Anna. Ökade nästan på alla övningar så det kändes riktigt bra :) Det brukar gå bra när man kör benpass med Anna. Synd bara att inte elefanten var där så han fick se mina fina linjer på vaderna, haha ;) Men det ska han nog få se förr eller senare...

Lite bilder på mig från dagens pass. Vi körde knäböj, benprass (baksida och framsida), benspark och VADPRESS ;)



Tung benpress, kändes som ögongn skulle ploppa ut ett tag



Bensparken när vi håller kvar med raka ben på slutet, det bränner :)



Inzoomad bild från bensparken
Jag vet att jag inte är vacker, men det kan man inte alltid vara ;)




Roger, ser du lijnen? ;) Jag kan göra det i alla fall :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du tycker passen blir bra när jag är med :)

Jag uppskattar att få träna med en så målmedveten och grymt stark tjej som du. Det motiverar mig lite mer att se till o ligga steget före dig hela tiden hahaha. Ben är väl det enda jag är bättre på än du än så länge.

Bra fotograf hihihi :P Elefanten MÅSTE se linjerna den här gången annars får han ta på sig glasögonen.

2009-10-17 @ 17:49:05
Postat av: Cissi

Jag tror du kommer vara bättre ett tag till, men vi får väl se :) Jag får köra mycket ben och rygg i vinter när isen har lagt sig!

Han ska verkligen inte behöva ha glasögon för att se mina vader. Isåfall skulle jag behöva ett microskåp för att se hela han ;)

2009-10-17 @ 18:07:06
URL: http://cissivelin.blogg.se/
Postat av: Göran

Helt underbart tjejer, visst finns det en linje. Den är mer markerande än mina är just nu för tillfället, fy vad avundsjuk jag blir jag vill ju också få träna :(



Sitter i min wheelchair och bara vill, hoppas kunna få komma igång någon gång efter att jag varit på nästa röntgen och det är väl planerat till v.45.



Träna på brudar, gillar det.



Kram på er,



/Göran

2009-10-17 @ 20:29:42
Postat av: grabbe

fin rumpa på bilden! :)

2011-08-02 @ 20:39:05
Postat av: Anonym

kämpa på med träningen. Det ser ut att gå riktigt bra!

Du har en grym härlig inställning!

häftiga bilder från gym-träningen och jag gillar speciellt den understa bilden med din sexiga och vältränade rumpa. mums! ;-)

2012-01-03 @ 15:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0