Saknar sol och värme

Detta är bland de tråkigaste tiderna på året. November månad borde inte ens finnas. Isåfall bara första dagen eftersom min bror och min morfar fyller år då. Så här års brukar jag vara på höstläger på lite varmare breddgrader, de tre senaste åren har jag befunnit mig i Portugal på kanotläger. Jag saknar det nu. Skulle inte säga nej till en biljett till Vila Nova de Milfontes. Det är så underbart där. Just nu känns det som alla behöver lite sol och värme i dessa tråkiga och mörka månaderna. Men det gäller bara att bita ihop och gå igenom den här perioden och försöka stråla som en sol en ändå :)

Bilder från Portugal.




Kommentarer
Postat av: Emma

Hösten är mysig! :) Mysigt med te, kuddar och filt. Tjock jacka eller bara går runt o inte ha en massa måsten. Gilla hösten! Den har mycket o erbjuda! :D

2009-11-24 @ 16:56:50
Postat av: Anonym

Ibland är det mysigt. Men inte när det regnar, blåser och är grått, mökt och kallt. Du kan ju inte säga att du hade tackat nej till att åka till Portugal? Varför skulle man ha mindre måsten under hösten?

2009-11-24 @ 18:41:41
URL: http://cissivelin.blogg.se/
Postat av: Göran

November måste finnas, jag fyller ju år i denna månaden och det i slutet av månaden. Men visst hade det varit bättre med sol och värme. Skulle ju egentligen befunnit mig i Thailand nu på en 3 veckors semester. Men tji fick jag.



Snart är det vår igen, så håll ut.



/GS

2009-11-25 @ 08:19:16
Postat av: Anonym

Okej skulle vara för att du också fyller år. Vilket datum fyller du då? Men det gör väl inget om du stannar din ålder? :)



Jag ska försöka hålla ut.



/Cissi

2009-11-25 @ 12:41:41
URL: http://cissivelin.blogg.se/
Postat av: Mats

Japp, du lyser upp vår vardag med din blogg hoppas du hittar någon som lyser upp din vardag ;).



Åk en utflykt, Charlie crowntown är ju hemskt så här års!



PS när har du titt marinenpass nu för tiden? Skall vara nere to o antagligen fre nästa vecka men du kör typ tisdagar va?

2009-11-25 @ 22:09:29
URL: http://karlssonskommentarer.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Tack det var snällt! Just idag är det mörkt men det kommer bättre dagar.



Jag har spinning på måndagar kl 15.00 och onsdgar kl. 10.00. Så tyvärr varken torsdag eller fredag.

2009-11-25 @ 22:22:08
URL: http://cissivelin.blogg.se/
Postat av: Mats

Elände, bättre planering av möten så man kan få bra fyspass gäller från nu! :).

2009-11-26 @ 22:29:46
URL: http://karlssonskommentarer.blogspot.com/
Postat av: Göran

Förlåt att jag svarar lite sent på mitt tidigare inlägg om att november måste finnas.



Jag fyller den 28:e november, så nu är det gjort samt att jag nått den åldern där det är halvvägst till 100. Dé Dú.



Men känner mig inte så.



Ses vi i Götet tror du?



/GS

2009-11-30 @ 16:29:02
Postat av: Anonym

Ja jag hörde att du fyllde 50 år i fredags. Jag hoppas Anna hälsade grattis från mig? Annars säger jag Grattis i efterskott nu! Då har du ju halva livet kvar då, om du ska bli 100 år? ;)



Klart vi ses i Göteborg, jag ska ju dit! Ska bli kul att träffas! :)



/Cissi

2009-11-30 @ 18:57:04
URL: http://cissivelin.blogg.se/
Postat av: Göran

Sorry, men det var i lördags jag fyllde år 28/11. Tackar för ditt grattis.



/GS

2009-12-01 @ 10:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0