Neeej, inte snö!

När jag kliver av bussen på väg hem så piskar det snöblandat regn i ansiktet på mig. Det är inte okej! Jag vill ha sommar och sol. Usch jag hatar verkligen november månad. Särskillt i Karlskrona där det är rått, blåsigt och aldrig blir någon snö liggande på backen. Så nu har jag klagat lite, nog med negativa saker. Istället till något positivt med dagen. Ja det är ju onsdag så jag har haft mina pass som vanligt, spinning/core och spinning. Jag körde ett nytt corepass idag och de tyckte dom om. Men det är ändå roligast att köra med brandmännen för det blir så förbannat hårt då och jag älskar att träna hårt! Trots att jag var helt slut och spyfärdig efter det så körde jag en timme till i gymmet. Det stod axlar på programmet idag. Så ja, det har varit en BRA dag!

Har din dag varit bra? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0