Kära Doris

Tyvärr Michaela båten får inte heta Pärla, det blir Doris istället. Detta namn kommer från grekland och det betyder "gåva" eller "från havet". Det var en grekisk havsgudinna som fick namnet Doris. Många förknippar även detta namn med Doris och Gösta och jag har faktiskt haft en kanot som hette Gösta, så Doris får det bli. Men jag tänker vänta med namngivelsen och skumpan ;) Har faktiskt lovat Ilona att hon ska få vara med på den, så nästa helg blir det. Här kommer lite bilder på mig och Doris och Gustaf som var med och tränade i helgen. Han provsatt och tog några tag när jag krampaktigt höll i. Ja helt lätt är det inte att ro om ni tror det.








Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ror du utan flyväst när det är så kallt i vattnet?

2009-11-09 @ 16:24:10
Postat av: Anonym

varför ror du utan flyväst när det är så kallt i vattnet?

2009-11-09 @ 16:24:23
Postat av: Cissi

för det går inte att ro med flytväst. jag har ju en följebåt med mig jämt och jag är simkunnig ;)

2009-11-09 @ 20:58:51
Postat av: kickan34

oh va cool t med .. hm e de rodd!? som det heter!? :S :O



härligt att se i af! :) Kramis

2009-11-18 @ 23:29:51
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0