Inte min dag idag

Nej jag längtar bara tills imorgon för idag har det inte varit någon bra dag. Jag har varit trött och omotiverad till att träna och sur för att min dator inte funkade när jag hade tänkt använda den. Det blev en väldigt slapp dag hemma, utan träning. Tänkte träna imorgon istället, för då ska det bli en bra dag! Jag använde min brors dator eftersom inte min fungerade. Under tiden jag åt middag så hände det något konstigt med den och jag trodde den var försörd. Men Krille kom hit och fixade det, tur för mig! Fast jag hade inte gjort något... jag säger bara DATORER KAN MAN INTE LITA PÅ!

Pappa skickade programmet över inomhussäsongen på roddmaskin. Ingen bra planering!! Första tävlingen är den 5 dec och då har jag redan bokat resa och biljetter till fitnessfestivalen i Göteborg. Andra tävlingen är den 16-17 jan och det är den helgen jag fyller 20år! KUL? NEJ det kunde varit roligare! Den tredje tävligen är den 6-7 feb och då har jag planerat återträff med team Malte i Östersund! SUCK! Sista tävlingen är den 13 mars men då verkar jag inte ha något planerat. Gud vad bra inomhussäsong! Jag är inte alls bitter idag.


En bra bild med bra minnen för att inte göra hela dagen dålig

2 NM brons med Kim Döse - vi är bäst!


Kommentarer
Postat av: Anna

Det blir inte alltid som man tänkt sig här i livet. Men det kommer fler tillfällen för dig att tävla. Se det positivt, du får mer tid att träna så du kan sopa banan med alla roddare igen :P för det vet jag att du kan.

2009-11-05 @ 22:42:59
Postat av: Emma

Det löser sig vännen! :) Precis som Anna skrev, du får träna hårt och sopa banan på den tävlingen du kan vara med på.

Datorer är endast problem.. men min verkar fungera tillfälligt.

Tänk att du fyller 20! Det är ju mycket.. (nej känn dig inte gammal), men tiden går så fort.



2009-11-07 @ 09:35:10
Postat av: kim

den bilden ger mig massa energi, vilket jag behöver, ligger i bingen och snorar:(



det är så rätt- VI ÄR SÅ BÄST!!!!

2009-11-08 @ 22:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0