Humor på hög nivå

En familj sitter runt middagsbordet och sonen frågar om han kan få ställa en fråga. Pappan svarar.

"Ja visst, fråga på bara"

Den unga mannen frågar sin pappa, "Pappa, hur många olika typer av bröst finns det?"

Pappan blir lite förvånad, men svarar, "Jo min son, det finns tre sorters bröst.
I 20-års åldern har kvinnan bröst som är som meloner, runda och fasta.
Runt 30 - 40 Års åldern är brösten som päron, fortfarande fina men lite hängiga.
Efter femtio, blir brösten som lökar.

"Lökar?"

"Ja, när du ser dem, får de dig att börja gråta"

Detta utlägg fick både modern och dottern att se rött, så dottern frågar.

"Kan jag ställa en personlig fråga?
Mamma, hur många typer av penisar finns det?

Mamman blir lite förvånad, men ler, tittar på sin man och svarar.

"Jo min dotter, en man går igenom tre faser.
I 20-års åldern är en mans penis som en ek, ståtlig och hård.
Runt 30 - 40 års åldern är penisen som en björk, flexibel men pålitlig.
Efter femtio blir penisen som en julgran."

"Julgran?"

"Ja, död från roten och kulorna hänger där bara som dekoration."

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha ja vad ska man säga!

Helt klart dagens skratt :D

2009-11-05 @ 22:44:48
Postat av: Göran

Det var det värsta jag hört.



Det kan jag motbevisa omgående om intresse finns hihi.



Stolt & Hård



/GS

2009-11-06 @ 19:44:24
Postat av: Anonym

Haha! Klockrent :) Dock vill jag inte bli över 50..

2009-11-07 @ 09:31:29
Postat av: Emma

Glömde skriva mitt namn /Emma

2009-11-07 @ 09:32:07
Postat av: Göran

Jag hopppas verkligen att du vill bli över 50,för jag skall bli över 50. Du vet det är ju ett tag till innan man fyller.



Ha en underbar helg,



Skickar med en virtuell kram,



/Göran

2009-11-07 @ 10:54:42
Postat av: Cissi

Du behöver inte bevisa mig Göran :P

Fast jag vet att du gärna vill hålla dig borta från svininfluensan, dvs kasta ut suggan och skaffa lammkött :P hahaha!



Och jag vill också att du ska bli över 50år Emma!



Ha en bra helg!

2009-11-07 @ 11:00:12
URL: http://cissivelin.blogg.se/
Postat av: Göran

Suggan försvann för ett bra tag sedan, har väntat på lammkött länge nu men inget fått så jag får nog försöka hitta någontin mitt emellan hihi. Å blir det inget så får man väl öka på träningsdosen när man kommer igång igen.



Ha dé gött,



/GS

2009-11-07 @ 13:32:18
Postat av: Anna

Hahha ännu en klockren kommentar från cissi.

Hur hade du tänkt bevisa det Göran?

Och förresten vad räknar du som lammkött?



/Anna



2009-11-07 @ 16:00:22
Postat av: Göran

Lammkött, det är egentligen kött som kommer från ett litet lamm och lammet kommer ifrån en Tacka. Alltså, Bocken satte på Tackan sedan blev det Lamm och därav lammkött ELLER?



Há dé gött,



Kramizar,



GS

2009-11-18 @ 09:44:46
Postat av: Anna

Aha är det så det går till?! Jag har alltid undrat.... Tur att du är så pedagogisk och kan förklara för oss som inte vet haha :)

Då vet vi vem vi ska vända oss till om vi undrar något mer i framtiden ;)



/A

2009-11-18 @ 11:07:09
Postat av: Göran

Sedan så är det så att det finns kvinnor i vår värld som gett just lammkött en annan innebörd.



Då en man bestämmer sig för att lämna ett långvarigt förhållande pga. utav att man växt ifrån varandra och DÅ råkar det bli så att mannen träffar en kvinna som är betydligt yngre än kvinnan man lämnat.



Då JÄVLA annama så fullkomligt exploderar kvinnan man lämnat och skriker duger inte jag utan att du måste skaffa dig en yngre kvinna för att du skall känna dig yngre själv. Fy fan måste du skaffa lammkött för att överbevisa dig själv eller.



Sanning eller inte?



Jo det är sanning, kvinnans JÄVLA syn på lammkött.



Så var det utklarat.



Hårt men sant.



/GS

2009-11-18 @ 16:54:45
Postat av: Anonym

Ärligt talat tycker jag åldern inte har så stor betydelse men jag förstår vad du menar. Men man byter ju inte partner bara för att ta en yngre (hoppas jag) utan för att det inte funkar ihop. Personer som det skiljer 20 år mellan kan ha ett bra och stabilt förhållande även om många tycker det är märkligt. Men kärleken kan övervinna allt och kärringar som skriker så till sina män kan ju skaffa sett ett liv!

2009-11-18 @ 21:24:42
URL: http://cissivelin.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja den texten var bra formulerad Cissi. Det kan jag faktiskt hålla med dig helt om. Folk har för många åsikter om andra och lägger sig i andras liv alldeles för mycket. Beror det på avundsjuka kanske?

/A

2009-11-18 @ 21:40:00
Postat av: Jemini ♥

Hey girl!

Vill bara tips om en grymt bra sida om man snabbt vill få mera besökare på bloggen :) Bli medlem på http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=jemini

Det är enkelt, går fort och du får garanterat massvis av glada läsare! :D

2009-11-18 @ 21:57:07
URL: http://jemini.blogg.se/
Postat av: Ammi

HAHAHAHA

2009-11-18 @ 22:08:16
URL: http://jagochvarlden.blogg.se/
Postat av: Diana

Haha, den var riktigt bra. Till och med min pojkvän skrattade :)

2009-11-18 @ 22:39:44
URL: http://salsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0