Fars dag

Idag är det farsdag, men det är väl inte så himla speciellt egentligen. Men jag har i alla fall varit snäll och bakat en kladdkaka till min käre far. Så den får vi smaka senare ikväll :) gott!

Vad har annars hänt i helgen då? Fredagen var lugn och skön. Körde ett roddpass på eftermiddagen och gymmade efter det. Sedan blev det fredagsmys med god middag och idol i vanlig ordning. Jag blev lite orolig att Mariette skulle åka ut... då vet jag inte vad jag hade gjort! Men jag har svårt att säga vem jag har som favorit, jag tror det är Tove. Men jag gillar Erik och Mariette också. För er som har koll på idol och vet vad jag pratar om ;)

Igår blev det också en väldigt lugn dag. Det var första träningen inne i Sunnahallen, styrketräning och innebandy och det var ganska så kul. Skulle kört ett pass till men det blev aldrig så, var ganska trött. Idag blev det lite mer träning i alla fall. Var ute och rodde halv 9 i morse. Det gick ganska bra men det var jobbigt med sindvinden idag. Jag hade jättevsvårt att hålla kursen och fick hålla väldigt hårt i årorna. Efter det var jag kanottränarre för ungdomarna. Det är härligt att se barn tycka det är kul att vara ute och paddla även att det är ganska rått och kallt och är november månad. Nu har jag precis ätit middag om ett tag ska jag ta bussen in till gymmet och köra ett ordentligt och hårt ryggpass! :)


Pappa i mitten på bilden

Du betyder oerhört mycket för mig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0