Dagen blev inte som planerat

Meningen var att jag skulle åka upp till Jönköping idag för att få hjälp med roddtekniken. Men det blev tyvärr inte så. Anledningen till det var att det var väldigt blåsigt och regnigt där så det var inte lönt att åka fram och tillbaka över dagen. Så det får bli vid ett annat tillfälle, kanske nästa vecka. Så när jag stod påklädd, hade ätit och var klar för att åka i morse ringde Krister och sa att det inte blev något. Istället blev det någon timme till i sängen.

Dagen blev inte misslyckad för det. På förmiddagen körde jag cykelintervaller tillsammans med några från skolan. Känns skönt att fortfarande kunna träffa Ola lite då och då. Sedan hängde jag med Emma upp och tjuvåt i skolmatsalen. Ja eftersom jag har slutat skolan får jag ju egetligen inte äta där, men äsch. Vad skulle de göra? Slå mig eller? Nej jag tror inte det. Det är ju inte världens bästa mat i skolan men gratis är alltid gott :)

Åkte hem och tog det lugnt några timmar innan det var dags att träna igen. Det stod benpass på programmet. Det gick riktigt bra idag. Nytt rekord på nästan alla övningarna!

Så jag är nöjd med dagen fast det inte blev som det var tänkt.

Hoppas du också har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0