Bra nyheter och avslöjad hemlighet

Jag kom hem från Jönköping i fredags eftermiddag. Det var ett kanonbesök och jag fick mycket hjälp av Johan. Han var mycket imponerad och nöjd och sa att han inte hade sett någon som har lärt sog allt så fort. Så det var mycket glädjande att höra! En annan sak som var väldigt kul är att jag kommer få åka två veckor till Sevilla (Spanien) på träningsläger med tjejer från hela Europa som håller på med rodd. Och detta får jag göra gratis! Helt underbart!

Nu till hemligheten. Hade gett Emma en hemlighet när hon fyllde 18 år och i helgen var det dags att avslöja den. Vissa visste ju redan om vad vi skulle göra, men inte alla. Och hon visste inte förrän det var dags. Hon hade bara fått en packlista med saker hon behövde + lite andra konstiga saker som hon inte behövde. Vi tog i alla fall tåget till Kristianstad, mötte upp Emelie och Erik åkte hem till dom och lagade god middag och hade mysigt. Sedan fick hon reda på vad själva presenten var. Det blev en kväll tillsammans med Lars Winnerbäck som spelade i Kristianstad! Det blev en lyckad present och en underbar kväll!



Två glada och laddade tjejer




Lars Winnerbäck <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0