Allhelgona helgen

Så var denna helgen också förbi, tycker helgerna bara rusar iväg eller veckorna över huvud taget.
Ungdomslägret avslutades på fredag eftermiddag. Det blev mycket lyckat och vu hann med mycket. Paddling, teori, kondition och styrketräning, småstjärnorna, spökrunda och bowling. Helt klart kul! Kvällen och natten spenderades med lite kanotister eller förredettingar i klubben. Dansade natten lång på fridace bland annat. Men det hindrade inte mig från att paddla K4 på lördag morgon. Sedan blev det kalas hemma för min bror som fyller år idag egentligen. Men eftersom morfar fyller år samma dag så var vi här igår och hos mormor och morfar på middag idag. Trevligt med kalas, god middag och tårta! Men det var tur att jag har tränat mycket idag då. Har både rott, paddlat (som tränare) och gymmat!

Ni ska få se lite bilder från roddpasset vid ett senare tillfälle.




Grattis brosan :)


Kommentarer
Postat av: nanna

hej cissi!! kollade in din blogg idag och den e ju skitsnygg!

2009-11-02 @ 17:57:02
Postat av: Cissi

Tack Nanna :) Hoppas det är bra med dig! Du har ingen blogg jag kan läsa?

2009-11-02 @ 21:39:46
URL: http://cissivelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0