Tävlingshelg

Jag fick en plats i bilen ner till Örkelljunga i Skåne. Så tidigt imorgon bitti åker jag dit med klubben för att vara med på kanottävling. Ska tävla själv och i K2 mix cupen med Oliwer. Det ska bli roligt att vara där med hela gänget och testa på att köra lite själv. Jag hoppas det blir fint väder, då är det extra kul. Det finns nog varken boende plats eller mat bokad till mig eller Gustaf, men det ska nog lösa sig. Jag har ju en STOOR luftmadrass med mig för två ;)

Tidigt på söndag morgon åker jag vidare till Möndal. Pappa kommer och hämtar mig med roddbåten på taket. För då ska jag upp på min första utomhus roddtävling. Det ska bli spännande! Men jag har inga direkta krav eller mål. Mitt mål är väl mest att ta mig i mål i singeln :) Skönt med två tävlingar utan press och krav! Ska bara ha kul i helgen och göra mitt bästa, men det gör jag ju alltid såklart!




Jag och Emma på tävling våren 2008

Kommentarer
Postat av: emma

Jag har nog världens skitigaste strumpor på denna bilden.. haha

2009-07-06 @ 23:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0