Slutspurten

Nu var det ett tag sedan jag bloggade, men jag får skylla på att jag har haft mycket att göra. Loppisen på klubben gick mycket bra. Det blev en rekord vins på 71 600kr, det är inte helt fel.

Nu har veckan bara rullat på. Igår hade vi redovisning av projektarbetet och det gick mycket bra. Hade med mig tre av ungdomarna i klubben för att göra det lite roligare. Så det fick visa lite paddeltaknik och MAQ övningar. Det känns i alla fall riktigt skönt att ha det avklarat! Nu är det bara datorkunskapen, biologin, psyklogin och specialidrotten kvar. Kanske en religionsuppgift med, om jag vill höja mitt betyg. Inget jag har glömt väl? Det räcker för min del. Jag har fullt upp om dagarna ändå.

Idag hade jag spinning/core på morgonen som vanligt sen åkte jag ut till klubben för att paddla med en skolklass. Det var ingen rolig dag de hade valt, det regnade och blåste som aldrig förr och det var nog 10 personer som välte. När jag hade ätit och plockat in kanoterna traskade jag till gymmet för att köra spinningen för brandmännen. När jag kom dit såg jag ut som en dränkt katt! Efter detta var jag ganska trött, men det var inte nog. Jag fick hoppa in extra och köra ett spinningpass till för att en preson hade blivit sjuk. Som sagt det har varit mycket idag, men nu är det bara 34 dagar kvar i skolan.

Imorgon ska vi paddla med frilutfslivet, inför vår trevliga hajk! Det ska bli kul :) Sedan hoppas jag på att komma iväg till Växjö och hämta balklänningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0