Road trip

Paddelhajken med friluftslivet börjar närma sig. Idag var vi ute och testade på att paddla och fick lite information om hajken. Det var många som klagade på hur jobbigt det var att paddla. Ja, det kommer ju bli en soft hajk för min del, inget högt tempo här inte. Ser fram emot det ändå!

Efter lunch var tanken att jag och Tone skulle köra till Växjö för att hämta min balklänning, men hon fastnade på vårdcentralen.. attans med tänkte jag! Men det löste ju sig ändå. Fick låna mammas bil och fick med mig två chaffisar också.. inte illa! Det var en trevlig road trip måste jag säga. Och det känns väldigt bra att ha hämtat klänningen. Känner mig som en drottning i den :) Åhh vad jag längtar till balen!


Tack för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0