Kanotkrafterna finns kvar

Det var två bra dagar nere i Örkelljunga, eller de kunde varit lite bättre utan förseningar och halvdåligt väder. Men jag ska inte klaga, jag kunde ju inte styra över det ändå. Det ända jag kunde styra var mig själv och min insats på loppen och det är jag nöjd med. Under fredagens 500m loppgick det riktigt bra. Jag kom i mål på en 5:e plats och slog flera av tjejer som är bättre. I för sig är barnorna väldigt orättvisa på grund av djupet men det står ju inte i historieböckerna sen ändå som Pelle hade sagt ;)

Men under lördagen var det min tur att få en sämre bana (bana ett) och resultatet blev därmed sämre. Jag fick till en riktigt bra start och hängde med första halvan av loppet, men sedan kroknade jag. Lite mer loppträning och syra så är jag fit for fight igen! Det var en rolig kanothelg med ett stort Eskimågäng :)

Kan tillägga att Pelle och Ilona vann K2 mix loppet, så nu leder vi cupen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0