Blir stressad av att bara tänkta på morgondagen

Kl. 7.30 uppstigning
Kl. 10.00 - 11.15 spinning/core
Kl. 11.25 hämtar pappa mig och kör till klubben
Kl. 11.35 förberda med kanoter för skolklass
Kl. 12.00 - 14.30 paddling med skolklass
Kl. 14.45 möte om studentfotograferingen på skolan
15.30 - 16.30 spinning med brandmännen
16.30 - 17.00 ducha och byta om
17.00 åka till vallby för att träffa min gamla gamla klass sedan mellanstaidet

Hoppas jag överlever dagen. Vet inte riktigt när jag ska hinna äta min lunch bara ;)

Som Emelie sa till mig härrom dagen.. "Du har verkligen fullt upp hela tiden, hinner du kissa om du är kissnödig?" Och det är väl precis att jag hinner det.. imorgon blir det nog jobbigt, haha!

Måste sova nu för att orka morgondagen, godnatt vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0