Vem är du som inte har nått liv?

Ja dagen började inge vidare bra. Eller det var skönt med sovmorgon till klockan och en god frukost efter det. Men efter det var det inte en lika bra morgon. Jag fick ett mycket konstigt mail från min bästa kompis Emma där det stod att hon skulle sluta paddla. Först fick jag lite smått panik och började kallsvettas nästan, sedan tänkte jag, nej det kan inte stämma.. hon skulle väl vara och träna nu vid denna tiden?

Jag skickade ett sms till henne och frågade vad hon var. Tur som det var svarade hon att hon var på gymmet och cyklade. Jag ringde upp och berättade att jag nyligen hade fått ett konstigt mail från henne. Men det var ju såklart inte hon som hade skickat det. Utan någon jävla IDIOT som inte har nått LIV!

Så jag fick ägna tiden efter frukosten att byta hennes lösenord och fixa en massa. Det slutade med att jag hade 5 min på mig att packa ihop alla träningskläder och saker för dagen och ta mig till bussen (500-600m från mitt hus). 9.20 sprang jag hemifrån och bussen gick 3 min senare. Men jag hann med och satt där svettig och osminkad och väldigt stressig.

Vidare till skolan för skidmöte angående resan till Trysil. Jag ser verkligen fram emot dessa dagarna med alla härliga treor. Tur att jag kom i en seriös och bra matgrupp med ;)


Senare på eftermiddagen var jag med och spelade innebandy med alla kilar från skolan. Riktigt kul! Efter det hade jag löpträning med ungdomarna på klubben ute på Västra Mark. Idag blev det ganska mycket snabbhet och styrka och sånt. Hoppas det var uppskattat. Jag fortsatte att stressa efter passet. Duschade lite snabbt och bytte om för att gå på SM middag. Alla som tagit SM guld eller internationella medaljer under 2008 fick komma. Och jag tog ju faktiskt SM guld tillsammans med min vän Emma. Inte så dåligt va? 

Det blir fler SM medaljer i år. Så jag hoppas att få gå på middagen nästa år med!



Kommentarer
Postat av: Emma

Nää vi är inte dåliga vi ;)



Klart ja inte kommer sluta än, jag lovar att förvarna dig och säga det öga mot öga vännen.

2009-03-17 @ 22:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0