Student 2009

Ja det börjar närma sig med stormsteg. Snart står vi på kajen med både lycka, glädje och lite sorg inom oss. Det ska självklart bli jättekul att ta studenten. Men lite sorligt att lämna alla underbara människor ombord på Galären. Men igår kom studentmössan och det var inte annat än kul att öppna den. Den var jättefin och satt som en smäck på huvudet. Så nu längtar jag tills vi får sätta på oss den på riktigt allihopa. Vi i NV har köpt ett jävligt hett guldigt fest överdrag också ;)

Det är mycket fixande med balen också. Jag engagerar mig mycket för att det ska bli så bra som möjligt. Ska göra klart inbjudan nu om en stund. Så den kommer ut till alla innan vi åker iväg på skidresan. Sen måste jag och Sebbe börja planera kvällens program eftersom vi är värdpar.. Så det är ganska mycket att göra, men jag tycker det ska bli kul!

Men som sagt innan detta så åker vi till Trysil =D På söndag morgon går bussen norrut. Och alla treor ska bo i en stuga tillsammans. Så det blir nog väldigt mysigt och trevligt. Men det kan bli problem för 22 personer på ETT kök, haha! Men det ska nog också fixa sig.

Nu har jag precis lagat kycklinggryta till resan som jag ska ha med mig till min matgrupp. Hoppas ni tycker om den.

Nu ska jag vidare in till skolan och vika alla inbjudningskort och lägga dem i kuverten. Och om ni undrar om jag inte har någon vanlig skola idag så är svaret att jag struntade i det. Vi skulle ha toleransdag, men jag skolkade för FÖRSTA gången. Typ ingen skulle dit och jag hade ju som sagt en hel del annat viktigt att stå i innan söndag.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0