Solen gör mig GLAD!

Det är så härligt när solen har börjat titta fram och våren är påväg påriktigt. Fåglarna kvittrar och solen värmer på än. Det blir varamre ute och nu räcker det med skinnjacka och converse utomhus, great!

Det är konstigt vad alla blir pigga och glada av att solen är framme. Men det var faktist ett tag sedan vi såg den nu. Det var skönt att få lite extra energi av solen idag. Eftersom onsdagarna är ganska påfrestande. Jag har först ett pass för marinen och på eftermiddagen kör jag för brandmännen och direkt efter är jag tränare för ungdomarna i klubben.

Och idag var det inte slut efter det. Utan det var middag hos lilla mormor som fyllde år. Grattis grattis!

Men nu är i alla fall jag helt slut. Tack för idag. Godnatt allihopa.

PS. Imorgon blir det nog sovmorgon om jag inte är pigg och vaknar tidigare, men det känns inte så just nu.

Kommentarer
Postat av: Emma Möller

Ja, våren är otroligt härlig! :)

2009-03-19 @ 08:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0