Polis, polis, potatisgris!

Jag, mamma och min bror var hos polisen på information under kvällen. Det var mest för att jag har funderat lite på att söka till polishögskolan. Jag vet inte om det är det jag vill bli egentlign, men det varkar spännande och roligt. Så man kan ju alltid söka. Men innan jag söker måste jag göra högskoleprovet eller läsa någon kurs på högskolan. Så jag får vänta med att söka till hösten. Men jag tror inte det är så lätt att komma in. Det är väl ungefär 7 500 sökande och de tar in 350! Men jag skulle se det som en utmaning och vilja testa bara för att det inte är helt lätt. Jag tror att det skulle passa mig. Eller vad tror ni?

Men jag kan fundera ett tag till. Jag tänkte ju ändå inte börja plugga till hösten. Kanske är det något annat som passar mig bättre? Det är inte lätt det där... men jag har väl ingen brådska än!

Dags att sova snart. Dubbla spinngpass imon så det gäller att vara pigg!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0