K4 - Michaela Jonsson, Emma Möller, Ilona Jonsson och Cissi Velin.

Skulle bara säga att jag åker till Nyköping idag vid lunch-tid. Ska in och paddla först sen ska jag och Emma sitta på bussen i 6 timmar, great! Vi ska upp och träna K4 med Ilona och Michaela. Det ska bli kul att träffas och träna hårt ihop. Det gäller ju att träna lite tillsammans om det ska bli nått i sommar. Och det ska det kan jag säga.. Vi går för GULD!

Jag hör nog av mig när jag är uppe i Nyköping och talar om hur det går. För jag har nämligen datorn med mig.

Ha en trevlig söndag!

PS. Jag och Sebbe kommer bli världens bästa värdpar på balen :) Jag längtar nu...

Kommentarer
Postat av: karin

jag vet att ni går för guld, och jag vet att ni fixar de. :) saknsar dig

2009-04-07 @ 17:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0