Student 2009

Det är över nu, men jag kommer ihåg alla dagar med dig, dom är över nuuu!!
Studentdagen var helt underbar men som vanligt så gick allt så fort. Jag kan inte riktigt förstå att jag har tagit studenten, det är overkligt. Det är nog bara för att jag inte vill inse det själv. Jag vill inte bli vuxen än och jag vill inte lämna alla underbara vänner på skolan.

Sista degen med gänget började hos Siri på Långö, med champagnefrukost. Vi passade på att skriva i varandras mössor också. Jag fick mycket fina hälsningar av allihopa och de kommer nog vara kul att läsa om några år. Sedan gick vi vidare och tjoade och skrek. Det blev middag på Nivå för NV klassen och därefter en mysig båttur med hela gänget, alla lärare var också med. Det var dags att säga hejdå och hoppa i land. Det var väldigt jobbigt att lämna båten, det blev en och annan tår som föll. Men det försvann ganska fort igen, för helt plötsligt stod jag där med mängder av blommor runt halsen och alla nära och kära runt mig! Men det var inte riktigt slut än, vi åkte tuff tuff tåget genom stan och skrek av lycka! Sedan åkte alla hem för av fira med sina nära och kära. Jag firade allt ute ute på kanotklubben på Långö. Det bjöds på god mat och massa trevligheter. jag fick väldigt mycket fina presenter. Tack allihopa! 

Under natten kom många av stundeterna till mig på Långö och dansade natten lång!! Det var lätt den bästa studentfesten jag har varit med om!! Tack alla underbara människor som var där! Jag kommer aldrig glömma er och lova mig att det inte är över än. Vi måste träffas fler gånger trots att tiden på Galären är över...





Kommentarer
Postat av: natalie

cissi studenten är rolig på ett sätt som den är rolig, lova att aldrig glömma bort mig heller, tycker så mkt om dig! (nats)

2009-06-14 @ 02:42:35
URL: http://naataliiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0