SM i Sundsvall

Jag har varken orkat eller hunnit plugga den senaste tiden. Jag har haft fullt upp med kanotträning, midsommar och kanotskola den senaste tiden. Ni kanske har sett mig i tidningen eller på löpsedeln i dagarna?

Imorgon åker jag till Nyköping med Emma för att träna samman det sista med systrarna Jonsson inför SM. Jag fattar inte riktigt att det redan är SM. Tiden har bara rusat iväg, det är läskigt vad fort det går. Men det ska bli riktigt kul att åka iväg med hela klubben på SM. Jag känner inga direkta krav eller press på mig själv utan ska bara åka dit och ha kul och köra mitt bästa som vanligt ;)

Vi hörs efter SM igen!



På löpsedeln i BLT, yeah ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du snurrar inte till det nu "jag har inte orkat eller hunnit plugga" PLUGGA??? Blogga menar du nog ;) Solsting!



Lycka till på SM tänker på dig. Puss /Din

2009-06-25 @ 16:33:31
Postat av: Emelie

Du snurrar inte till det nu "jag har inte orkat eller hunnit plugga" PLUGGA??? Blogga menar du nog ;) Solsting!



Lycka till på SM tänker på dig. Puss /Din

2009-06-25 @ 16:33:43
Postat av: Michaela

Ja,plugga? Anar också att du menar blogga ;) Puss

2009-06-27 @ 23:27:49
URL: http://michis5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0