Utekväll och modell

Ja i lördags kväll var vi ute och dansade loss, hela gänget. Jag, Kim, Joel, Johan, Emma och Lisa. På Nivå var de hårda så där kom vi inte in, men det hindrade ju inte oss att det var 23 års gräns på STAT. Det var ju busenkelt att kliva över staketet på uteserveringen. Så där satt vi tjejer sen, goa och glada! Killarna skulle ju ta den vanliga vägen in. Men oj, de kom inte heller in. Kul tycker jag. Ibland kan det vara bra att ha sitt leg med sig även om man är över 23år. Så de fick ta samma väg som oss in. Det blev en lyckad utekväll när alla var på plats. Kl 3 var vi hungriga och trötta i benen. Jag, Kim och Joel gick och köpte kebabrulle sen följde vi med honom hem och sov där. Det blev en natt på soffans hans med en handduk som täcke.

På söndagen var det dags att göra sig pigg och fräsch och vara modell. Jag var på STAT och blev sminkad och fotograferad tillsammans med några kompisar. Det var min kompis Anna som hade fått detta erbjudandet och tog med oss som kompiar. Det var kul, men lite segt och jobbigt med all väntan särskillt när det hade blivit få timmars sömn på lördagnatten. Jag köpte några av bilderna som togs. Även om de blev fina så ska jag aldrig bli modell!

Nu är vi tillbaka i träningslunken igen. Har kört första passet för dagen. 10x3min och starter. Det gick mycket bra och kändes bra att träna igen efter 1,5 dags vila. Men det är viktigt med vila också. I efter middag blir det hårda 1 minutare, kul! Men fram tills dess blir det lite chill, kolla på en film kanske.





Kommentarer
Postat av: kim

Det är så jäkla kul att vara här Cissi!

det är verkligen gjädje, du är glädje:)

2009-07-20 @ 13:10:39
Postat av: Hanna

vilka fina bilder :)

2009-07-27 @ 22:27:13
URL: http://hannaaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0