Soool, underbara soool

Vi svenskar är verkligen väderberoende men det kanske är för att vi vill vara ute mycket på sommaren och då vill vi att det ska vara fint väder. Idag har det varit fint väder i Karlskrona, mycket härligt måste jag säga. Jag har verkligen saknat att ligga i solen och steka och bada lite. Men först blev paddling med Crille i K2an eftt tufft bra pass. Sedan sol och bad och skrivning i träningsdagboken och läsning av Pojken som inte fanns. Bra men hemsk bok!

Under kvällen körde vi K2 Långö runt tävling och jag och Emma vann! Härligt!

Imorgon har jag hört att det ska dåligt väder :( Men jag ska i alla fall ut i min lilla roddbåt imorgon kl 8.30 för då kanske det dåliga vädret inte har hunnit komma tänkte jag. Det var grymt länge sedan jag var ute i den. Sist var jag när jag tävlade i Möndal och det var slutet av maj. Undra hur det ska gå?! ; )

Men mest av allt längtar jag efter att få träffa Emelie och det ska jag göra imorgon :D Fika på Coffe hose it is!


Kommentarer
Postat av: kim

det var i mölnlycke! INTE MÖLNDAL:p

hela dig och emma:)

2009-07-30 @ 00:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0