Nu åker jag iväg ett tag

Ska kliva upp mitt i natten för att åka på kanottävling i Bengtsfors, det är ju K2 mix cup som ska dra in poäng på! Hoppas det går bra för oss. Sen hoppar jag av i Kungälv hos Kim på vägen hem. Eftersom som jag ändå ska på NM läger i Göteborg (Näset) på tisdagen. Därefter bär det av till NM i Silkeborg. Det ska bli väldigt kul att se hur det går. Jag och Kim ska kötta i alla fall ; )

Jag är hemma igen kvällen den 9:e augusti, sen startar kanotskolan.

I'm a busy girl!




NM 2005



NM 2006




NM 2007

2008 vart jag inte uttagen.. och ni få se bilder från 2009 senare : )

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj haha vad snygga vi var 2005 alltså!!

2009-07-31 @ 22:30:46
URL: http://headlong.blogg.se/
Postat av: Cissi

Mycket snygga måste jag säga ; ) Haha! Det har väl skett en viss förändring! Men jag glömmer aldrig NM i Maribo. Speciellt inte när du och jag åt pizza och såg elefanter på vägen :P

2009-08-02 @ 19:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0