My best friend

Hon heter Emelie, woh wohu...

Pratade med min älskling på msn idag, jag saknar henne. Jag vill nog inte riktigt inse att vihar slutat skolan och inte kommer träffas varje dag. Att hon snart flyttar till Kristianstad och kommer ännu längre bort från mig. Men det kunde varit mycket värre, vi kunde varit längre från varandra. Nu är det inte svårt att ta tåget dit för att hälsa på. Så det kommer jag garnaterat göra.

Vi har inte hunnit träffats på hela sommaren och knappt pratat med varnadra heller, det är skrämmande! Bara för att jag har haft fullt upp med paddlingen och hon har haft fullt upp på jobbet. Men nu har vi planerat att träffas och fika på torsdag eftermiddag. Det ser jag fram emot, för jag saknar dig vännen!

Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta


Nu skriker magen efter mat, hoppas den är klar snart!
By the way så kom Ilona 12:a på EM och Jacob 8:a, bra jobbat!




Jag och Emelie på balen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0